Wie is TurnQi
Verhuismanager
Bij TurnQi profiteert u niet alleen van ruime ervaring met bedrijfsverhuizingen, maar ook van helder inzicht in dagelijkse bedrijfsprocessen en een uitgebreid netwerk van dienstverleners die uw verhuizing succesvol kunnen laten verlopen.
Ervaring
TurnQi is in 2009 opgezet door Sophie van de Meeberg. Voor die tijd heeft Sophie ruim tien jaar als office- en projectmanager bij verschillende bedrijven de verhuizing georganiseerd.
Hierbij signaleerde zij in organisaties een sterke behoefte aan een expert die in staat is om alle verhuistaken uit handen te nemen, zodat ook tijdens een verhuizing alle bedrijfsprocessen soepel door kunnen gaan.
Kennis van bedrijfsprocessen
Daarom besloot Sophie van de Meeberg haar ervaring met bedrijfsverhuizingen en haar kennis van office management te combineren in TurnQi. Juist de combinatie van ervaring met bedrijfsverhuizingen én inzicht in bedrijfsprocessen maakt TurnQi een betrouwbare keuze voor het verhuizen van uw bedrijf. TurnQi weet welke processen er draaiende moeten worden gehouden. TurnQi weet hoe u uw organisatie zo snel mogelijk volledig in bedrijf hebt op de nieuwe locatie.
Groot netwerk
Ook is Sophie nauw betrokken geweest bij het opzetten van een aantal nieuwe bedrijven. Die ervaring en het netwerk dat zij daarbij heeft opgebouwd, neemt zij mee in TurnQi. Dat betekent voor uw bedrijfsverhuizing dat u op TurnQi kunt rekenen voor alle aan uw verhuizing en verbouwing gerelateerde zaken.
Prijzen
TurnQi werkt op basis van een uurtarief. Wat de kosten zijn, hangt dus sterk af van uw wensen. Regelt TurnQi alleen het omzetten van alle contracten en de het coördineren op de verhuisdag? Of zorgt TurnQi dat uw nieuwe bedrijfspand helemaal is ingericht volgens uw wensen?
Na een kennismakingsgesprek kunt u een offerte op maat verwachten.